wtorek, 9 grudnia 2014

Tisane balsam do ust


Hej kochani!
Ostatnio was zaniedbuje, ale brak mi czasu na wszystko dosłownie..
Ostatnio były mikołajki, i powiem wam,że mój mikołaj w tym roku wyjątkowo się postarał, był po prostu cudowny!! <3  jeszcze raz dzięki mikołaju! obiecuje zrobić wam osobny post o prezentach w buta.. ;) 

A Dziś przychodzę do was z opisem mojego ukochanego balsamu do ust Tisane.

W ostatnim okresie miałam straszny problem z ustami bardzo mi się przesuszały i pękały... szukałam czegoś dobrego godnego polecenia, i trafiłam na którymś z blogów na właśnie ten balsam, i postanowiłam przetestować go na swoim problemie.
Używam go już dobry miesiąc, kilka razy dziennie min.3,zużyłam już prawie całe opakowanie , 
i co mogę o nim powiedzieć? 
Na pewno sprawdził się u mnie w 100% i mogę go z pewnością każdej z was polecić, moje usta już po pierwszym użyciu odczuły poprawę, były fajnie nawilżone , sam balsam ma przyjemny zapach, i jest bardzo smaczny , i trzeba się powstrzymywać żeby zaraz go nie zjeść.. ;)
Stosując go regularnie, możemy zauważyć znaczną poprawę naszych ust, i możemy zapomnieć o suchych pękających ustach :)
Sam słoiczek nie jest może zbyt higieniczny,ale w końcu od czegoś są szpatułki ,czy patyczki, i inne tego typu rzeczy..

Jeśli chodzi o jego konsystencje jeśli jest przechowywany w niższych temperaturach jest bardziej zbity, natomiast przy wyższych robi się taki mazisty ,łatwiej jest go nabrać.  
Jego zapach jak już pisałam jest bardzo przyjemny , pachnie słodko, trąca zapachem miodu, jest dosyć intensywny z pewnością wyczuję go osoba która stoi obok nas.


Teraz trochę od producenta:


Więc jak widzimy balsam ma  fajny skład, i w tym przypadku uważam,że to co producent nam obiecał się sprawdza w praktyce, krótko mówiąc spełnia się :)

Gdzie go można kupić? 
Apteki, drogeria Hebe, Natura.

No i to by było tyle na dziś:)
z samym balsamem od momentu zakupy się nie rozstaje, jest zawsze ze mną:)

A was kochani zapraszam na małą niespodziankę świąteczną wraz z firmą Avon,
jeśli dobijecie do 300 kliknięć "lubię to!'na moim  fb ,będzie pierwsze rozdanie u mnie, i wygrywa jedna osoba z fb, i jeden obserwator bloga,także zapraszam kochani zarówno do obserwowania bloga ,jak i na fb:
www.facebook.com/beautymekeupandnails, tam ogłoszę szczegóły rozdania :)






5 komentarzy:

  1. uwielbiam słoiczek tisane :) na zimę najlepszy!

    OdpowiedzUsuń
  2. również używam tego balsamu,super jest :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. koniecznie:) jest naprawdę super, i co najważniejsze nie jest drogi,bo w granicach 10zł ,nawet 8zł widziałam w naturze

      Usuń