niedziela, 28 grudnia 2014

Makijaż na Sylwestra!


 hej kochani!
 dziś będzie bardzo krótko, nie mam zbyt wile czasu na pisanie ostatnio, ale tak jak obiecałam już w którymś z poprzednich postów zrobię wam notkę o moich prezentach mikołajkowych i tych spod choinki , jak również tych które zrobiłam sobie sama  :-)
A dziś w związku zbliżającym się sylwestrem pokaże wam moją propozycje makijażu sylwestrowego! :-)








Jest klasyczny makijaż czarno-złoty  w wewnętrznym kąciku srebrny cień
a na dolnej powiece akcent turkusu dla kontrastu :-)


 Makijaż w takiej wersji a nie innej z racji tego,ze był on wykonany na zajęciach w szkole i ta osoba nie wyraziła zgody na publikacje  w związku z czym skupiłam się tylko na oczach. 

Do takich wyraźnych oczu zrobiłam delikatniejsze usta bardziej w kolorze nude ..
Zdjęcie wykonane telefonem w związku z czym ich jakość jest słaba, bardzo przepraszam za to,jeśli będziecie mieli ochotę wykonam go jeszcze raz i wykonam lepszej jakości zdjęcia  :)


Kochani to na tyle dziś , będzie jeszcze jedna propozycja makijażu na sylwestra na dniach.:)
 A jeszcze dziś zapraszam was na rozdanie do siebie, szczegóły na fb pod linkiem, lub na blogu
Zapraszam was wszystkich !! :-)



9 komentarzy:

  1. Super makijaż!! umalujesz mnie tak na jakąś imprezkę :-):-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny makijaż! Szkoda, że modelka nie wyraziła zgody na publikację

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo szkoda.. ale każdy ma do tego prawo.

      Usuń
  3. Ładny makijaż. Też mam problem z osobami, które nie chcą wyrazić zgody na publikację.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja niestety mam już grono takich pań. :(

      Usuń
  4. Jeśli obgryzam paznokcie to jest pani w stanie je przedłużyć? jeśli tak to jakimi metodami? i ile mneij wiecej wynosi tego koszt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak można je przedłużyć.Jeśli chodzi o same metody to można to zrobić za pomocą tipsa, lub przy użyciu szablonu.

      Usuń
  5. witaj a gdzie nowe posty sie podziewaja ? :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witaj, chwilowo blog jest zawieszony poinformowałam właśnie o tym oficjalnie wszystkich.

      Usuń