czwartek, 11 grudnia 2014

makijaż na każdą okazje


Hej kochani!
dziś tak krótko, Postanowiłam pokazać wam makijaż pasujący chyba na każdą okazje. 
Myślę, że znajdzie swoich zwolenników zarówno u osób które lubią  mocniejszy makijaż na dzień, lub do pracy , czy tez delikatniejszy na wyjścia...


Kiedy właśnie nie mam czasu na jakieś wymyślne makijaże, czy tez nawet nie chce mi się, wykonuję właśnie taki klasyk lekko przyciemniony zewnętrzny kącik,i rozświetlona reszta powieki..







Jest to raczej prosty makijaż, bez żadnych kresek , nie wymaga jakichś wielkich umiejętności w rozcieraniu cieni,czy w ogóle w makijażu. Nie ma w nim również jakichś dużych ilości kolorowych cieni,

 są to 3 chyba podstawowe odcienie: 
*cielisty cień pod łukiem brwiowym ,
* czarny cień w zewnętrznym kąciku, 
*brzoskwiniowy cień na środku powieki,
*i biały w wewnętrznym kąciku,

Na twarzy : 
* Podkład Maybelline Affinitone  ,
* Puder sypki Manhattan ,
  * Rozświetlacz ,
                                      * Odrobina bronzera przy konturowaniu buzi Essence dla blondynek                                 * Róż Maybelline Affinitone
                                 * Usta: Pomadka z Avonu (nie pamiętam )
                    * Tusz tusz Gosh Amazing

To na tyle! Do następnego.  :)


A was kochani zapraszam na małą niespodziankę świąteczną wraz z firmą Avon,
jeśli dobijecie do 300 kliknięć "lubię to!'na moim  fb ,będzie pierwsze rozdanie u mnie, 
i wygrywa jedna osoba z fb, i jeden obserwator bloga, także zapraszam kochani zarówno
 do obserwowania bloga ,jak i na fb:
www.facebook.com/beautymekeupandnails, tam ogłoszę szczegóły rozdania :)

5 komentarzy:

  1. Bardzo ładny, prosty makijaż, jednak wydaje mi się, że Pani na zdjęciu ma na sobie zbyt dużo podkładu i jej twarz jest pomarańczowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może u Ciebie te zdjęcie tak wygląda, u mnie jest ok.
      Być może na zdjęciu tak to wyszło może.., zdjęcie było robione zwykła cyfrówką, a one mają to do siebie,że okłamują rzeczywistość, lub kolory..., bynajmniej z moją tak mam, i czasami te zdjęcia wychodzą tak jak wychodzą, albo za jasne albo za ciemne albo w ogóle nie wychodzą.. :(

      Usuń
  2. super makijaż Judytko, jak zawsze .Pozdrawiam, Kasia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń