czwartek, 27 listopada 2014

Makijaż paletką Avon Metallics

hej hej!
ostatnio rzadko tu zaglądam ,ponieważ po prostu brak mi czasu na pisanie.. 
Coraz więcej was na moim fb (https://www.facebook.com/beautymekeupandnails) , 
jest mi bardzo miło z tego powodu.  
I korzystając z okazji bardzo chciałam wam wszystkim podziękować za każde kliknięcie "lubię to", czy w ogóle za każde wejście na moją stronę:)
No ale nie o tym dziś notka!
tak więc dziś przygotowałam dla was obiecany już dawno makijaż paletka cieni Avon Metallics, o której pisałam wam wcześniej ,(beautymekeupandnails.blogspot.com/2014/11/avon-metallics-paleta-8-cieni-do-powiek.html) makijaż  będzie przedstawiony krok po kroku w formie ponumerowanych zdjęć +opis, tak więc zapraszam. :)

Przepraszam was za jakość zdjęć,ale mój aparat niestety nie bardzo łapię ostrość, czy tez nawet kolory..;/ 




więc jak wiadomo każdy makijaż oczu aby zachował swoją trwałość zaczynamy od nałożenie bazy pod cienie,
1,następnie zaczynam od zaznaczenia załamania powieki, i samego zewnętrznego kącika oka,
użyłam do tego celu  tego brązowo złotego cienia z paletki,.i rozcieramy go pędzlem do uzyskania efektu takiej jakby mgiełki(gdy cień zniknął w trakcie rozcierania to dobieramy na pędzelek i ponownie rozcieramy.)

2, na środek powiek nakładamy  ten żółto-miodowy cień i rozcieramy granice łączenia cieni.

3. w wewnętrzny kącik oka nanosimy najjaśniejszy cielisty cień i rozcieramy

4, przechodzimy do dolnej powiek  ciemno niebieski/granatowy cień nakładany na zewnętrzny kącik oka ,mniej więcej do polowy oka, i delikatnie rozcieramy go wyciągając ku górze minimalnie wyciągając poza oko.
5. od wewnętrznego kącika oka nakładamy najjaśniejszy niebieski cień ,i rozcieramy po całej dolnej powiece nie najeżdżając zbyt mocno na nałożony cień w zewnętrznym kąciku. 
 
6. Tak prezentuje się skończony makijaż oczu, dla lepszego efektu powiększenia oka można nałożyć na linie wodną  biała lub cielistą kredkę do oczu )
Następnie nanosimy korektor pod oczy, podkład , puder, tuszujemy rzęsy ,malujemy usta, brwi(jeśli jest taka potrzeba) nakładamy róż na kości policzkowe, i mamy gotowy makijaż :)

Mój prezentuje się tak :) 



To tyle na dziś! 
Jeśli chcecie być na bieżąco, jak zawsze zapraszam na mojego fb ,tam dzieję się trochę więcej
                                                                                  ~ Judyta.








2 komentarze:

  1. Podoba mi się ten makijaż,spróbuje go wykonać, nie mam tej paletki,ale użyje do tego podobnych cieni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja się muszę pochwalić bo mam tą paletkę, i jestem z niej zadowolona. Fajny makijaż.

    OdpowiedzUsuń