poniedziałek, 10 listopada 2014

AVON, THE METALLICS, PALETA 8 CIENI DO POWIEK


hejka! Ostatnio pisałam wam o podkładzie Avon Luxe, oraz tuszu Avon Big Daring(beautymekeupandnails.blogspot.com/2014/11/avon-big-daring-volume-mascara-oraz.html

 A dziś napiszę wam o palecie 8 cienie do powiek  the metallics  od Avon!


Mam ją już ok 2 miesięcy , i wykonałam nią już kilka makijaży, a teraz postanowiłam podzielić się moją opinia na jej temat :)
Wygląda ona jak powyżej na zdjęciu , jest wykonana z plastiku,
jej waga to 10g, jest bardzo zgrabna,w środku posiada małe lusterko,i dwie pacynki gąbkowe do nakładania cieni, oraz ma 8 cieni w rożnych kolorach,które prezentują się tak:

(Bez bazy )
 może jej pigmentacja nie powala na kolana, ale jest dość dobra,przy użyciu bazy pod cienie, kolor będzie trochę mocniejszy.Paletka ta posiada takie kolory , przy pomocy których możemy
 wykonać zarówno mocniejszy makijaż np. wieczorowy, jak i delikatniejszy np. Dzienny

Więc tak ku podsumowaniu: 
 moja opinia na temat tej patelki jest taka:
Uważam, że jest to jedna z lepszych palet z Avonu, tak jak pisałam wyżej posiada 8 rożnych kolorów,przy pomocy których możemy wykonać kilka różnych makijaży. Po nałożeniu na bazę na oku trzymają się bardzo dobrze, nie zbijają się na powiece. 
Nie jest to profesjonalna paleta do cieni typu make up revolution ,czy sleek .
Ale myślę, że jest na pewno godna polecenia, i kupiłabym ją jeszcze raz.
Jedyny mały minus jej jest taki ,że cienie troszkę się osypują przy nakładaniu.
Ja jestem z niej bardzo zadowolona.

Paletka ta niestety nie jest dostępna w regularnej sprzedaży, ale jako środek zastępczy mogę wam polecić cienie Avon Luxe, są równie dobre, kiedyś o nich będzie recenzja:)

To tyle!

Jeśli chcecie być na bieżąco to polubcie również mojego bloga na fb :facebook.com/beautymekeupandnails 

Zapraszam częściej: 
                     ~Judyta

2 komentarze:

  1. Fajnie, że napisałaś o tej palecie. Widziałam ja kiedyś w katalogu ale była dośc droga i tak sie zastanawiałam jaka jest i czy w ogole jest warta uwagi. Pewnie kupie jak będzie w katalogu w przyzwoitej cenie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam te cienie i też jestem z nich zadowolona.

    OdpowiedzUsuń